Vēl viena versija par pilsētu plānošanu un iedzīvotāju iesaistīšanu savu dzīves apstākļu uzlabošanā, izmanotojot datorspēles. Filma seko līdzi plānošanas projektiem dažādās pasaules vietās, ko īsteno populārā Minecraft izveidotāji Mojang, spēles Cities: Skylines izdevējs Paradox Interactive un Hosē Sančezs ar savu spēli Block’hood. Tās ir gan sociālas iniciatīvas, kur geimeri strādā kopā ar dažādām iedzīvotāju grupām, gan pašvaldību projekti, kur ar spēļu palīdzību tiek rastas atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.
Tēma turpina pirmajā RIGA IFF arhitektūras filmu programmā iesākto diskusiju par netradicionāliem pilsētu plānošanas instrumentiem. Līdzīgi kā pilsētvides aktīvisti, kas ir gatavi iet ielās, lai panāktu uzlabojumus pilsētā, arī datorspēļu entuziasti ir kopiena, kas prot kopīgi nonākt pie risinājuma. Izmantojot arhitektūrā un plānošanā pazīstamus rīkus, spēles īstās pasaules plānošanā iesaista visa vecuma un prasmju iedzīvotājus.
Kuratora skatījums: Pilsētvides aktīvistiem.
Seansā: ARCHITECT’S CUT atklāšana