Biļetes & Caurlaides
Mans festivāls

Dažādu kanālu izmantošana produkta pārdošanā

Uzstājas: Andreas Wildfang, Thomas Esmay, Michael Werner, Mārtiņš Grauds

Kā ietekmēt lēmumu pieņemšanas procesu šajā mainīgajā pasaulē?
Kā izprast un savaldzināt produkta īsto mērķauditoriju?

Mārtiņš Grauds
Kinorežisors, producents, Latvija

Kinorežisors, producents un foto mākslinieks, apguvis aktiermeistarību. Filmu studijas Tanka līdzdibinātājs. Uzņēmis dokumentālās filmas, kā arī godalgotas īsfilmas, mūzikas video un TV reklāmas.

Andreass Vildfangs
Asociācijas EUROVOD viceprezidents, uzņēmuma EYZ Media GmbH izpilddirektors, Vācija

Uzņēmums EYZ veido produktus un sniedz pakalpojumus digitālo mediju jomā, kā arī vada tā dēvētās "video pēc pieprasījuma" (VOD) platformas. EYZ piedāvā bizness biznesam VOD risinājumus no aplikāciju veidošanas līdz pat satura lokalizācijai un algoritmiem.

Dž. Tomass Esme
Uzņēmuma Breaker korporatīvās stratēģijas direktors, ASV

Breaker ir blokķēdes izklaides tehnoloģiju uzņēmums, kas veido rīkus radošajiem. Esme strādājis pie dažādām dokumentālajām filmām, tiešraidēm un īsfilmām, tostarp arī pie Sūzenas Sarandonas producētās lentes Satriecošā: Hedijas Lamāras stāsts (Bombshell: the Hedy Lamarr Story).

Maikls Verners
Eywell izpilddirektors un rīkotājdirektors, Zviedrija

Strādā filmu izplatīšanas jomā kopš 1986. gada – sākotnēji britu kompānijai Thorn EMI piederošajā Home Entertainment, pēc tam Vestron Video (Netīrās dejas / Dirty Dancing, 1987). 1988. gadā uz desmit gadiem iesaistījās pasaules tirgū ar Nordisk Film Int'l (pašlaik Trust Nordisk), pārstāvot, piemēram, Oles Bornedāla Naktssargu (Nattevagten,1994), Larsa fon Trīra agrīno Eiropu, NonStop Sales daļu no Millennium Media Group, ko 2010. gadā nopirka Turner Broadcasting. Kopš 2013. gada vada Zviedrijas starptautisko filmu izplatīšanas kompāniju Eyewell, pievēršoties Baltijas valstu jaunākajiem darbiem.