Evai darbs cietumā ir viss – dienas sākums un beigas, patvērums un apņēmība. Iekšpus pelēkajām dzelzsbetona sienām viņa pedantiski rūpējas un nodrošina reabilitācijas iespējas. Uzzinot, ka augstākās drošības sektorā atrodas Mikels, viņu negaidīti konfrontē pagātne. Uzjundot pagājušajam, viņas apsēstība ar notiesāto pieņemas spēkā. Eva aģitē sevi darbam smago noziegumu zonā jeb “Nultajā centrā”. Nonākot tur, viņa vienpersoniski iejūtas tiesneses lomā, kurpretī Mikels sastop savu lielāko soģi. Evas glabātais noslēpums apdraud viņu abu drošību.
Smalki ritināts trilleris par pagātnes pieņemšanu un atriebes ēnainākajiem pavēņiem – tajos zviedrs Mellers darbojas jau mizanscēnas kvadrātcentimetru mērogā. Berlināles galvenajā konkursā izrādītais darbs stindzinoši un nepiekāpīgi atklāj filmas dramaturģisko mezglojumu – to “atritina” dāņu aktrise Sise Babete Knudsena (kulta seriāls “Valdība” (2010–2022)). Viņa radījusi pilnasinīgu varoni, kuras ētiskās izšķiršanās nostājas līdzās Elektrai un virknei citām antīko drāmu taisnīguma pravietēm. Psihes gaiteņus izgaismojošais darbs retorizē: vai pēc nozieguma un soda mēs esam gatavi ne tik daudz, cik piedot, bet dzīvot līdzās saviem pāridarītājiem?
Kuratora ceļavārdi: Mīlestība mēdz pieņemt visdažādākās formas, arī uniformu. Sākusies kā viena cilvēka atriebes stāsts, Mellera filma aizvīsies tālāk jau universālā tvērienā. Tā vien šķiet, ka viņu interesē: vai naids ir galīgs.