12 gadus vecā Beilija pazīst vien haosu, raupju ielu dzīvi un vecākus, kuri uzvedas kā nokaifojušies pusaudži. Tētis Bags iebrāžas mājās ar krupi, kura halucinogēnās gļotas melnajā tirgū ļaus sagrabināt naudu viņa un draudzenes kāzām. Beilija pretojas gaidāmajam notikumam, blandoties ar brāli Hanteru un viņa bandu un iegriežoties pie mammas ģimenes. Ilgojoties uzmanības un piedzīvojumu, viņa iepazīstas ar Putnu. Svešinieku, kurš ir ieradies viņas dzīvē, lai pierādītu, ka viss var mainīties arī uz labu.
Enerģisks, nokaitēts “Uz kraujas rudzu laukā” Anglijas nekurienē. Savā teju 30 gadus garajā režijas karjerā britu autore Arnolda konsekventi pietvērusies sociālajai videi un antropoloģiskai faktūrai: vai tā būtu patēva ienākšana (“Akvārijs” (2009), ceļojošās dvēseles (“Amerikāņu saldumiņš” (2016)) vai piena gotiņas dzīve (“Govs” (2021)). Tomēr šoreiz režisore ievijusi nedaudz maģiskā reālisma… Kannu galvenajā konkursā iekļautās drāmas par jaunas meitenes pašidentitātes klejojumiem spēks ir atbruņojošais ansamblis – tajā dzirksteļo debitante Najkija Adamsa, apbur Francs Rogovskis (“Lielā brīvība” (2021)) un Berijs Kjogans (“Soltbērna” (2023)).
Kuratora ceļavārdi: Mežonīga un, par spīti virspuses skarbumam, naiva brīvības gara iekausējums britu neatkarīgā kino tradīcijās. Filma, kuras dinamika sacenšas ar mūziku, kas savukārt elpo līdz ar trauksmainajiem, laimi ķerošajiem un dažreiz arī noķerošajiem varoņiem.