XX gadsimta sākumā kādā dzemdību namā ierodas trīs sievietes, kuru likteņstāstos ir maz apskaužama. Viena laulībā ir nelaimīga, otrai jālaulājas ar homoseksuālu vīrieti, jo ieņēmusi bērnu no viņa drauga, kurš tikai ar šādu nosacījumu sola par savu atvasi parūpēties, bet trešās mīļotais negrasās atzīt, ka ir gaidāmā mazuļa tēvs. Trīsdesmit sekundēm svētlaimes seko trīsdesmit gadi ellē, tāpēc no sievietēm jāuzmanās, – tā par bīstamību tikt savalgotam ar nabassaiti te joko pat ārsts.
Leģendārās režisores un aktrises Majas Seterlingas (1925–1994) debijas darbs pilnmetrāžas režijā ir balstīts Angnesas fon Krūsenšernas romānā “Fon Pālenas jaunkundzes” (Fröknarna von Pahlen, 1930–35), kas Zviedrijā tika pielīdzināts Prusta darbiem, kā arī raisīja kaismīgas debates par vārda un seksuālo brīvību, morāles standartiem un sieviešu tiesībām. Filma ieguva nomināciju “Zelta palmas zaram” un uzjundīja Kannu kinofestivālā nelielu skandālu saistībā ar pārāk izaicinošām ainām tā laika izpratnē par piedienīgo.