Haotisks un neparedzams haotiskas un neparedzamas sievietes portrets. Jūlija nevarētu sakārtot savu dzīvi tā, kā filmas veidotāji to izdarījuši viņas vietā: prologā, 12 nodaļās un epilogā. Tuvojoties 30. dzimšanas dienai, viņa no jauna rod talantus un karjeras ceļus. Medicīna, psiholoģija, fotogrāfija un citas kaprīzes. Uzsākot attiecības ar nedaudz vecāko grafisko noveļu autoru Akselu, abiem ir ideāla saderība, kas pieprasa stabilitāti. Tomēr Jūliju arvien vairāk piepilda nemiers. Maldīdamās starp to, ko vēlas pati un citi sagaida, viņa vienu nakti sastop Eivinnu. Savu untumu svētīta, viņa ir gatava pamest visu labo.
Pēc RIGA IFF izrādītās “Telma” (2017) norvēģis Joahims Trīrs atgriezies pie scenārija tīrības, varoņu psiholoģijas un to attiecībām ar laikmetu. Kannās augsti novērtētais žanra divdabis ir Oslo triloģijas noslēgums, sekojot “Reprīze” (2006) un “Oslo, 31. augusts” (2011) – šīs filmas vieno Trīrs, viņa ilggadējais līdzscenārists Eskils Fogts un aktieris Anderss Dānielsens Lī. Pāris gadi mileniāles Jūlijas eksistenciālajā juceklī ir romantiskās komēdijas un pieaugšanas hronikas apvienojums. Šo laiku pašironiskā bezsvara stāvoklī un rotaļīgi dramatiskā manierē izdzīvo aktrise Renāte Reinsve, kura Kannās ieguva labākās aktrises balvu.