Vientuļas sievietes portrets. Ļaužu izslaucītā, vienmuļā Ukrainas pilsētā viņa strādā četros darbos – viņai izdodas apvienot neiespējamo, vairoties no dzīves apstākļu uzspiestā smaguma. Prozaiskie rituāli, kas neietver peļņas gūšanu, un iracionāla ticība nesasniedzamajam kļūst par viņas vadmotīviem.
Vizuāla dzeja par urbāno vidi un mūslaiku darba tirgu dažādās diennakts stundu gaismās. Eksperimentālās spēlfilmas režisore ir ukrainiete Ilčuka, kura dzimusi Ļvivā, bet pēc kino studijā Kijivā un Varšavā mācījusies Frenojas Nacionālajā Laikmetīgās mākslas centrā Francijā. Šobrīd viņa mācās doktorantūrā Seržī Universitātē Parīzē, pētot autoetnogrāfiju un iespēju nostiprināt autora radošo brīvību pašcenzūras un cenzūras apstākļos. Kā “Septītā maiņa”, kas tapusi uz 16mm lentes, tā arī iepriekš tapušajos darbos viņa pietvērusies jaunradītu, inscenētu un dokumentālu kadru sintēzei.