Runāšanās trīs daļās. “Nogurdinošā diskusija” ir Arčimboldo manierē veidota meditācija par oriģinālu un kopiju. Tikmēr “Kaislīgais diskurss” ir no māliem nākušo – sievietes un vīrieša – pārdzimšana. To visu noslēdz “Mūžīgā saruna” – tajā divas māla galvas rada visu, kas ir nepieciešams cilvēka higiēnai un komfortam.
Animācijas sirreālais baroks. Viens no jēdzieniski blīvākajiem un veiksmīgākajiem Švankmajera darbiem, kas ieguvis galveno balvu Ansī festivālā un “Zelta lāci” Berlinālē. Laikam ritot, tas kļuvis par animācijas virtuoza stāvkadru tehnikas benefici, kā arī viņa veltījumu psihoanalīzei – lūk, sirreālisti un pats režisors vēsta, ka “dzeja jau ir tikai viena”.