Astoņas sievietes, it kā sniedzot mājienu uz Ozona mūziklu, kā femmes fatales sēž uz zviļņiem pie baseina. Visas tērpušās melnā; kā nu kura – viena lasa, cita piešķiļ cigareti. Mirguļojot neticami pārdabiskai mūzikai, sieviešu oāzē ierodas jauns, pievilcīgs vīrietis. Lai iegūtu dārznieka darbu, viņš izliksies, ka ir mēms un ļausies kārdinājumiem.
Mūsdienīgota Bokačo “Dekamerons” noveles interpretācija, ja tās darbība norisinātos mūsdienu Portugālē un tajā būtu ienākusi gan nesenā kino vēsture, gan popkultūras dāvesti. Pateicoties vectēvam, Portu dzimusī Neveša Gomeša kopš bērnības aizrāvusies ar fotogrāfijas mākslu un kino – savu pirmo filmu viņa pabeigusi vidusskolā. Kopš tā laika viņas darbi izrādīti daudzos festivālos, galerijās un izstādēs. “Klostera dārznieks” iezīmē viņas atvērto prātu, postmodernisma artilērijas pārzināšanu un juteklisku režiju.