Ričijā Bravo ir gan nedaudz itāļu žigolo, gan austriešu popzvaigznes egomaniakalitātes, gan arī nedaudz skumja zēna. Mātes nāve liek Ričijam pamest savas otrās dzīves mājas Itālijā, Rimini. Sirmo krēpju bezrūpis atgriežas pusaugu gadu guļamistabā Austrijā, kur amerikāņu aktieris Čārltons Hestons vēl izriež savus bicepsus, bet bērnības varonis, drošsirdīgais Vinnetū ir dzīvs. Ar šnabja pudeli rokā un desiņēdāju mūziku viņš atvadās no bēniņistabas vecāku mājās. Viss turpmākais ir slavas alku rakstīts ceļš Rimini pludmales smiltīs…
Zeidls daudzkārt piemānījis savu skatītāju – lai gan šī Berlināles konkursante atgādina dokumentālu varoņa psihes pētījumu, patiesībā tas ir dokufikcijas hibrīds. Tāds kā vérité mentir jeb patiesības meli. Zeidls savā spējā atrast varoņus ir apskaužams: ja Āfrikas safari ir kādi, kas nekritiski lepojas ar dzīvnieku trofejnāvēm, viņš tos atradīs; ja lauku bēniņos kāds pielūgs Hitlerus, viņš to nofilmēs. Austriešu kino klasiķis radījis elēģiski sāpīgu, pat romantisku kino par virsbūvē perversu, nevīžīgu un frivolu antivaroni, bet apakšslāņos smeldzīgu tipu ziemas mēnešos Rimini (kur vēl depresīvāka vide?), kas vēlas saņemt visu apkārtējo (un skatītāju) mīlestību.
Kuratora ceļavārdi: Austriešu režisoram Zeidlam piemīt īpašs talants atbruņojoši un tieši portretēt novecojošās Eiropas garu. Šajā filmā tas paveikts ar aizkustinošu mīlestību pret galveno varoni, staigājošu eiro-karikatūru.