Flamingu mātīte un tēviņš savas atvases audzina kopā – viņiem ir spēcīga kopības psiholoģija. To zina 15 gadus vecā Leo, kura Vācijā uzaugusi ar mammu. Atklājot sava bioloģiskā tēva identitāti, viņa steigšu dodas uz Ziemeļitālijas piekrasti, lai satiktu cilvēku, kuru nekad dzīvē nav redzējusi. Sastopot tēvu Paolo, viņa samulst: aizvainojums mijas ar skaudību, redzot tēva rūpes par savu otru meitu un attiecības ar partneri. Sev par pārsteigumu, viņa uzkavējas mazajā pilsētiņā pie Paolo, iepazīstot viņu un nostiprinoties trauslai tuvībai, kādu Leo nekad iepriekš nav piedzīvojusi, bet allaž ir vēlējusies.
Viens no elēģiskākajiem ekrāna izlīgumiem starp pagātnes izvēlēm un to sekām tagadnē. Jungas, pieredzējušas radio un teātra aktrises, pilnmetrāžas debija aizkustināja Berlināles “Generation” konkursa skatītājus un saņēma Vācijas kinoteātru ģildes apbalvojumu. Ja sižeta aprises vedina domāt par Louča un Dardēnu kino mantojumu, kas sažņaudz pakrūti, tad vizuālo rindu soļi ved Emīlijas-Romanjas sālsūdens piesūcinātajā ainavā un atgādina modernisma kino autoru labākos citātus. Filmas emocionālās stīgas pieder aktieriem – jaunajai debitantei Jūlijai Grabenhenrihai un itāļu kino zvaigznei Lukam Marinelli (“Mārtins Īdens” (2019)) –, kuri caur sentimentu, tēvbūšanas paradoksiem un norūgušu atsvešinājumu satiekas, lai nolūkotos uz tiem pašiem flamingiem.