RIGA IFF 2025
Biļetes & abonementi
Latviski / In English
Loading...
Loading...

Vakances

Pieteikumus gaidām līdz 9. jūnijam uz darbs@rigaiff.lv. Pieteikumā jānorāda:

• Vārds, uzvārds
• Juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas numurs (ja tāda ir)
• Telefona numurs
Curriculum Vitae
Motivācija sadarboties ar RIGA IFF
• Īss piemērojamās pieredzes apraksts
• Portfolio

Mārketinga un komunikācijas vadība (ārštatā)

RIGA IFF ir viens no spožākajiem Latvijas kultūras notikumiem, kas turpina sevi skaļi pieteikt kino nozarei Baltijas jūras reģionā un plašākā teritorijā. Lai tas būtu iespējams, komunikācijas un mārketinga procesiem RIGA IFF norisē ir centrāla loma – to prasmīga organizēšana ir atslēga departamentu veiksmīgai sadarbībai un teicamam sniegumam. Šajā ārštata pozīcijā darbinieka uzdevumos ietilpst: 

• sasniedzamo mērķu definēšana un rezultātu analīze;
• sekošana festivāla stratēģijai un tās attīstīšana;
• informācijas, plānu un atziņu dokumentēšana pārskatāmā veidā;
• programmas satura sagatavošanas vadlīniju izstrāde un to uzraudzīšana;
• atbalstītāju piesaiste un to redzamības nodrošināšana;
• komunikācijas stratēģiju izstrāde un kampaņu plānošana;
• satura izstrādes darba vadība un failu arhīva uzraudzība;
• tīmekļa vietnes satura un darbības nodrošināšana (t. s. SEO);
• cieša sadarbība ar tīmekļa vietnes izstrādātāju un uzturētāju;
• digitālo reklāmas kampaņu plānošana, uzstādīšana un vadība;
• vēstkopu komunikācijas plānošana un uzturēšana;
• mārketinga tekstu (copywrite) sagatavošana latviešu un angļu valodā;
• nestandarta komunikācijas risinājumu izstrāde.

Darbs pieprasa ļoti augstu atbildības sajūtu, izcilas latviešu un teicamas angļu valodas prasmes, talantu tekstradē un atbilstošu komunikācijas risinājumu izvēlē, kā arī pieredzi audiovizuālā satura producēšanā un finansējuma piesaistes projektu izstrādē.

Festivāla komanda kopš 2014. gada ir aktīvi reflektējusi par savu praksi, uzkrājusi ļoti plašu pieredzi un veikusi tālu ceļu procesu organizēšanā. Festivāla mārketinga un komunikācijas vadītājs vienlaikus sastapsies ar virkni esošu iestrāžu un nepieciešamību tās turpināt, izvērtēt un attīstīt.

Ikdienas darbs šobrīd norit galvenokārt ar Google Workspace (Mail, Drive, Docs, Sheets, Ads, Analytics), Slack un Meta (Facebook, Instagram, Business) un Figma (Design, Slides), Mailjet platformām. Komanda aktīvi seko tirgū pieejamajiem rīkiem un labākajai praksei, nemitīgi pielāgojoties.

Darba apjoms – aptuveni pusslodze.

Komunikācijas radošā vadība (ārštatā)

Festivāla mārketings un komunikācija iet roku rokā ar augstvērtīgiem radošiem risinājumiem komunikācijā – dizainā, animācijā un kustīgajā attēlā.

RIGA IFF meklē prasmīgu speciālistu, kas izstrādās atjautīgus risinājumus komunikācijas uzdevumiem, attīstīs spēcīgu festivāla identitātes vīziju, grafiskos risinājumus drukai un digitālajai videi, radošās idejas un scenārijus audiovizuālajam saturam.

Ilgtermiņa sadarbībai meklējam partneri, kas nodrošinātu:

• festivāla pastāvīgās grafiskās identitātes attīstīšanu;
• mākslinieku piesaisti festivāla ikgadējai grafiskajai identitātei;
• radošās idejas reklāmas un komunikācijas saturam;
• festivāla suvenīru (merchandise) izstrādi;
• ikdienas komunikācijas satura noformējumu;
• vides risinājumu un norises vietu noformējuma (baneru, plakātu, ploteru, kartona stendu u. tml.) izstrādi un ražošanas vadību;
• mājaslapas dizaina izstrādi;
• audiovizuālā satura izstrādi (radošā ideja, titru dizains, montāža un animācija).

Darbs ar festivāla materiāliem notiek Google Workspace, Adobe Creative Cloud un Figma vidēs.

Darba apjoms – aptuveni pusslodze.

Dizaina jaunākais speciālists (ārštatā)

Meklējam ārštata kolēģi festivāla radošo un māksliniecisko risinājumu izstrādei un adaptēšanai ar rūpīgu un radošu pieeju uzdevumiem.

Galvenie pienākumi:

• digitālās komunikācijas materiālu izstrāde (sociālajiem medijiem, vēstkopām, mājaslapai, digitālajai reklāmai, digitālajiem ekrāniem, grafiskajai animācijai un titriem);
• dizaina risinājumu sagatavošana drukai (lielformāts, plakāti, bukleti, norādes);
• vides un nestandarta risinājumu sagatavošana ražošanai;
• dizaina darbu adaptēšana;
• festivāla suvenīru grafiskais dizains.

Darbs ar festivāla materiāliem notiek Google Workspace (Drive, Docs, Sheets), Adobe Creative Cloud (Illustrator, InDesign, Photoshop) un Figma vidēs.

Darba apjoms – aptuveni pusslodze.

Mājaslapas izstrāde un uzturēšana (ārštatā)

Meklējam uzticamu programmētāju, ar ko ilgtermiņā sadarboties festivāla mājaslapas ikdienas uzturēšanā, attīstīšanā un uz lietotāju orientēta dizaina ieviešanā. Tas ietver gan “backend”, gan “frontend” darbu. Nepieciešama pieredze darbā ar WordPress, kā arī spēcīgas HTML, PHP, (S)CSS un JavaScript prasmes. Īpaši novērtēsim rūpīgu, atsaucīgu un ieinteresētu pieeju uzdevumiem, kā arī proaktīvu pieeju ātrdarbībai, drošībai, atbilstībai prasībām u. tml.

RIGA IFF mājaslapa apkopo festivāla informāciju un norises programmu kā ļoti plašs, daudzslāņains katalogs vairāku gadu nogrieznī. Izstrādes process tiek veidots gan ar plašākiem uzdevumiem (jaunas funkcijas vai satura vienības), gan kā ikdienas darbi, piemēram, veicot ātrdarbības uzlabojumus vai novēršot kļūdas.

Galvenie pienākumi:

• sadarboties ar RIGA IFF komunikācijas speciālistiem, lai uzturētu un attīstītu mājaslapu;
• optimizēt mājaslapu augstai veiktspējai, ātrdarbībai un tīmekļa meklētājiem;
• nodrošināt nevainojamu lapas darbības laiku (“uptime”) un nodrošināt lapas tehniskās darbības un satura vadības (CMS) vajadzības;
• sekot izstrādāto risinājumu kvalitātei;
• sekot nozares tendencēm, lai nodrošinātu izmantoto risinājumu aktualitāti.

Šī darba veikšanai nepieciešamas zināšanas par Docker, Traefik, Unix, SSH, Cloudflare, RESTful API izmantošanu, pieredze mājaslapu darbības optimizēšanā (t. sk. analītikas datu izmantošanā), spēja integrēt trešo pušu pakalpojumus, izpratne par “Web Content Accessibility Guidelines”.

Darba apjoms – saskaņā ar vienošanos.