Režisore atver interneta pārlūku un drīz viņa nonāk ielu skata kartē. Izstaidzinot acis Mariupoles ielās, kas atgādina par pagātni un miera laikiem, režisore ierauga autobusa reklāmu, kas aicina doties uz Maskavu, košu karuseļu ratu un cilvēkiem klātām ielām. Viņas uzmanību piesaista viens velosipēds: kam tas īsti pieder?
Ar virtuālās realitātes fotogrāfiju kartēm pastaigas pa dažādiem pasaules nostūriem ir kļuvušas par ikdienu. Tās vienlaikus ir vēsturisks artefakts un atgādinājums par laiku, kura vairs nav. Kopš 2014. gada Ukrainā notiekošais karš ieguvis hibrīdkara un sociālo tīklu reprezentācijas formas. Grenoblē dzimusī kino veidotāja Šemēna dzen pēdas velosipēda īpašniekam Andrejam un retorizē par mūsu apsēstību ar digitālo attēlu patēriņu un ērto informācijas pieejamību, izmantojot jauno mediju kino esejas formātu.