1988. gads. Tečeres konservatīvā valdība izsludinājusi likumprojekta 28. daļu, kas vienādo gejus un lesbietes ar pedofiliem un liedz publiskajā telpā aģitēt homoseksualitāti. Sporta skolotāji ir homofobisko uzbrukumu pirmie upuri, un Džīna ir spiesta dzīvot dubultdzīvi. Darba dienās viņa ir iecienīta vidusskolas skolēnu un kolēģu lokā, bet nedēļas nogalēs kopā ar draudzeni Vivu ļaujas Ņūkāslas kvīru naktslokālu mutuļiem. Kad skolniece konfrontē viņu lesbiešu bārā, Džīnas “slepenā dzīve” tiek sašūpota.
Filigrānā debijas filma no britu režisores Ouklijas, kas līdzās pērnā gada kinoatklājumam, režisorei Šarlotei Velsai un viņas spožajai tēva un meitas attiecību anatomijai “Pēc saules” (2022), vitāli piesaka jauno britu kino paaudzi. Venēcijas kinofestivāla “Autoru dienas” skatītāju balvas laureāte, Roterdamas kinofestivāla dārgumiņš un daudz citu festivālu rotājošā drāma atsedz sabiedrības liekulības pinumus un netolerances klimatu. Trāpīgi laikmetu rekonstruējoša identitātes drāma, kas ducinās “New Order” ritmos un ietērpta raupjos džinsos, zaigojot sarkanzilā gaismojumā un labāku dienu meklējumos.
Kuratora ceļavārdi: Astoņdesmito izskaņa Lielbritānijā, subkultūru uzplaukums, bet, kā izrādās, tā tomēr ir iluzora brīvības sajūta. Džīnas skumjas ir tik pazīstamas arī daudziem no mums.