Lidmašīna iebrāžas Parīzē. Tūristiem būs lemts ieraudzīt visu: Parīzes Dievmātes katedrāles stāvu un metro krustceles, kurās apskāvienā satiekas akmens un tērauds. Gājēju un automašīnu satiksmi – vienalga, vai pa ceļu vai upi –, veco Parīzi un moderno, arī strādniekus, kas steigšus izkrauj malku, smiltis un ogles. Naktī pilsēta mirguļo atrakciju gaismās, kas turpinās Monmartrā, bet dienā tā ir Parīze pie ūdens un sievietes seja.
Unikāls pilsētas simfonijas darbs – Derēna ir vienīgā zināmā sieviete, kas uzņēmusi “urbāno kino harmoniju”. Tuvinot kustīgo attēlu mūzikai un rotaļājoties ar sinestēzijas konceptu, viņa radījusi impresionistisku staccato, sabalsojoties ar Rutmana, Vigo un Vertova ideāliem par moderno formu, kam ir sava adrese. Derēna ir žurnāliste, režisore, scenāriste, kritiķe un Sieviešu Kino kluba dibinātāja, kura ciešā sazobē strādājusi ar Anrī Langluā, Francijas Sinematēkas dibinātāju.